Home » » Ja deklarata e Super Marios pas ndeshjës.

Ja deklarata e Super Marios pas ndeshjës.

Mario Balotelli u intervistua nga Sky Sport, pas ndeshjes Milan-Parma dhe u ankua tek arbitri,ja qfar tha aii: "Arbitri ishte shum i dobët. Unë nuk mund të jem gjithmon shënjestra e atyre lojtarëve.Arbitri nuk ka bërë një ndeshje të mirë.

Ai poashtu foli edhe për ''incidentin'' me Niang ja qfar citoi ai: ''Unë i thashë se këtë herë do të godisja unë dhe herën tjetër ai.Por në fund e eksekutova mir.'' 

Ai poashtu foli për gjendjen e tij aktuale: "Unë jam duke marrë formën e mir dhe shpresojmë të vazhdojmë kështu.Të gjitha golat e mi janë të dedikuar për familjen time."

Kurse për ndeshjen kundër Barces tha :"Për ndeshjen kundër Barcelonës shokët e skuadres duhët të jen të qëndruar, më pas do të mendojmë për derbin kundër Interit." përfundoi Super-Mario i cili shënoi Super Gol nga fauli sot.

Mario Balotelli Fantastic Free Kick Goal Ac... by WeLoveMilan .....

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. AC MILAN BLOG - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger